درباره پنل پیامکی

پنلهای پیامکی امکان ارسال پیامک به صورت انبوه را به شما میدهند. در زیر به برخی از پرسش هایی که ممکن است برای شما وجود داشته باشد پاسخ میدهیم.

  • چرا باید پنل پیامکی  داشته باشم؟

۱-در صورتی شما صاحب کسب و کاری هستید و میخواهید تبلیغات انبوه با هزینه اندک انجام دهید، پنل پیامکی میتواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. تصور کنید هزینه ارسال یک پیامک یک صفحه ای حدود یک سوم هزینه هر برگ تراکت ساده میباشد. این در حالی است که بسیاری از تراکتها به صورت صحیح به دست مخاطب شما نرسیده و قبل از خوانده شدن از بین میرود.

۲- در صورتی که در یک مجموعه ، سازمان و هر نوع سیستم گروهی کار میکنید و قصد اطلاع رسانی سریع و کم هزینه به کارمندان و یا همکاران خود را دارید میتوانید باسرعت به گروه از پیش تعریف شده درپنل پیامکی خود پیام بفرستید. تصور کنید ارسال چنین پیامکی برای بیش از ۵۰ ، ۱۰۰ و یا حتی چند صد نفر با گوشی شخصی تان تا چه حد دشوار است.

۳- در صورتی که میخواهید در زمان خاصی برای افراد مشخص پیامک ارسال نمایید ، میتوانید به راحتی با امکانات پیشرفته پنلهای پیامکی ما این کار را به سهولت انجام دهید.

۴- اگر برای تبلیغ کسب و کار خود، نیاز به اطلاع رسانی به غشر یا گروه شغلی خاصی دارید ، با استفاده از بانک مشاغل و رده سنی و جنسیت پنلهای ما میتوانید با کمترین هزینه به هدف خود دست یابید.

  • چرا از شما پنل پیامکی خریداری کنم؟

۱-با مقایسه امکانات و قیمت پنل های ما با سایر همکاران، متوجه خواهید شد هزینه های اعلام شده در قبال خدمات اراده شده کاملا قابل قبول میباشد.

۲- پشتیبانی برای سرویسهای خریداری شده در سال اول رایگان میباشد.

۳- برخی همکاران برای تمدید سرویس در سالهای بعد، هزینه ای از مشتریان خود دریافت میکنند که گاهی موارد این مبلغ تا ۴۰ درصد هزینه سرویس میباشد. درصورتی که هزینه خرید سرویس در پینگ هاست تنها یکبار دریافت شده و در سال های بعد جهت تمدید سرویس هزینه ای دریافت نمیشود.

  • آیا برای پنل خریداری شده در سالهای بعد باید هزینه پرداخت کنم؟

هزینه پنلهای خریداری شده به صورت دائمی بوده و در سالهای بعد هزینه ای جهت تمدید سرویس دریافت نمی شود. همچنین پشتیبانی در سال اول رایگان بوده و در صورت تمایل برای تمدید پشتیبانی مطابق تعرفه در سالهای بعد فقط هزینه پشتیبانی دریافت میگردد. واضح است که در صورت عدم نیاز به پشتیبانی ، هیچگونه هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد

  • چرا بابت پشتیبانی در سالهای بعد هزینه دریافت میکنید. هر محصول فروخته شده باید گارانتی داشته باشد؟

این اشتباهی است که برخی از دوستان میکنند. توجه داشته باشید که پشتیبانی به معنی آموزش و یا انجام برخی فرآیندها توسط همکاران ما بجای مشتری میباشد. مشتریان محترم پس از خرید محصول و دریافت اطلاعات آن، بصورت کامل برای استفاده از محصول آموزش داده میشوند بنابر این پشتیبانی به محنی زمان و نیروی صرف شده جهت آموزش به مشتریان میباشد که هزینه بردار است. با خرید محصول در سال اول این هزینه رایگان بوده و در سالهای بعد به جهت استفاده از خدمات پشتیبانی و تامین هزینه های آن از مشتریان محترم درصورت تمایل به تمدید پشتیبانی ، هزینه دریافت میگردد. طبیعی است که در صورت عدم تمایل به تمدید پشتیبانی ، محصول خریداری شده همچنان فعال بوده و هیچگ.نه هزینه ای از شما دریافت نمیگردد.

تعرفه پنل های پیامکی

برنزی

تومان ۱۰۰,۰۰۰ مادام العمر
  • ارسال پيامک به صورت تکي و گروهي
  • ارسال پيامک به صورت نظير به نظير و از فايل Excel
  • ارسال پيامک از دفترچه تلفن
  • ارسال پيامک با پيشوند نام و نام خانوادگي مخاطبين
  • ارسال پيامک هاي طولاني و با زبان هاي مختلف
  • ارسال پيامک منطقه بندي و کد پستي سراسر ايران
  • ارسال به شماره هاي ايرانسل به تفکيک شهر و استان
  • ارسال بر اساس رده سني و جنسيت
  • ارسال پيامک مشاغل شهر و شهرستان
  • ارسال کلمات کليدي
  • امکان ارسال ايميل انبوه
  • امکان ارسال پيام صوتي
  • تخمين هزينه ارسال قبل از ارسال نهايي
  • امکان دريافت گزارشات ارسالي ها و دريافتي ها
  • استفاده از پيام هاي پيش فرض (پيام هاي آماده)
  • زمانبندي و ارسال پيامک اتوماتيک در تاريخ و ساعت مشخص
  • امکان جلوگيري از ارسال به شماره هاي تکراري در گروه ها
  • بازگشت اعتبار پيامک هاي ناموفق
  • پاسخگوي خودکار به پيامک هاي دريافتي (پاسخ هوشمند و پارامتريک)
  • مديريت رويدادها (ارسال پيامک اتوماتيک تبريک ها، سالگرد و اخطاريه ها)
  • نظرسنجي و آمارگيري از طريق پيام کوتاه
  • صندوق انتقادات و پيشنهادات
  • برگزاري مسابقات و آزمون هاي مبتني بر پيامک
  • تعريف واحدهاي سازماني و مديريتي مبني بر همکار
  • خدمات وب سرويس (مديريت پاسخ از URL و مديريت Remote Database)
  • ارسال پيامک هاي دريافتي به موبايل و ايميل مديريت سيستم
  • ارسال پيامک و مديريت سامانه از طريق موبايل مديريت سيستم
  • ارسال پيامک کارت ويزيت - MMS - WAP
  • خدمات هوشمند (هشدار دهنده و Divert)
  • ثبت نام ارزش افزوده
  • معرفي سرويس
  • آپلود فايل ها
  • ارسال پيام هاي VAS
  • پشتيباني ۲۴ ساعته
  • پشتيباني تلفني در ساعات کاري شرکت
  • پشتيباني به صورت تيکت ۲۴ ساعته
  • شارژ آنلاين اعتبار (با تمامي کارت هاي بانک عضو شبکه شتاب)
  • اضافه کردن فيلدهاي نامحدود براي هر گروه از دفترچه تلفن
  • پيامک رايگان : ۲۵۰ پیامک
  • تعرفه پيامک با اپراتور ۵۰۰۰ (تومان): ۱۴
  • تعرفه پيامک با اپراتور ۱۰۰۰ و ۳۰۰۰ (تومان): ۱۸
  • تعرفه پيامک با اپراتور ۲۰۰۰ دليوربيس (تومان): ۱۸
  • تعرفه پيامک با اپراتور ۰۲۱ (تومان): ۱۶.۵
  • تعرفه پيام صوتي (تومان): ۲۲.۵
  •  

نقره ای

تومان ۲۵۰,۰۰۰ مادام العمر
  • ارسال پيامک به صورت تکي و گروهي
  • ارسال پيامک به صورت نظير به نظير و از فايل Excel
  • ارسال پيامک از دفترچه تلفن
  • ارسال پيامک با پيشوند نام و نام خانوادگي مخاطبين
  • ارسال پيامک هاي طولاني و با زبان هاي مختلف
  • ارسال پيامک منطقه بندي و کد پستي سراسر ايران
  • ارسال به شماره هاي ايرانسل به تفکيک شهر و استان
  • ارسال بر اساس رده سني و جنسيت
  • ارسال پيامک مشاغل شهر و شهرستان
  • ارسال کلمات کليدي
  • امکان ارسال ايميل انبوه
  • امکان ارسال پيام صوتي
  • تخمين هزينه ارسال قبل از ارسال نهايي
  • امکان دريافت گزارشات ارسالي ها و دريافتي ها
  • استفاده از پيام هاي پيش فرض (پيام هاي آماده)
  • زمانبندي و ارسال پيامک اتوماتيک در تاريخ و ساعت مشخص
  • امکان جلوگيري از ارسال به شماره هاي تکراري در گروه ها
  • بازگشت اعتبار پيامک هاي ناموفق
  • پاسخگوي خودکار به پيامک هاي دريافتي (پاسخ هوشمند و پارامتريک)
  • مديريت رويدادها (ارسال پيامک اتوماتيک تبريک ها، سالگرد و اخطاريه ها)
  • نظرسنجي و آمارگيري از طريق پيام کوتاه
  • صندوق انتقادات و پيشنهادات
  • برگزاري مسابقات و آزمون هاي مبتني بر پيامک
  • تعريف واحدهاي سازماني و مديريتي مبني بر همکار
  • خدمات وب سرويس (مديريت پاسخ از URL و مديريت Remote Database)
  • ارسال پيامک هاي دريافتي به موبايل و ايميل مديريت سيستم
  • ارسال پيامک و مديريت سامانه از طريق موبايل مديريت سيستم
  • ارسال پيامک کارت ويزيت - MMS - WAP
  • خدمات هوشمند (هشدار دهنده و Divert)
  • ثبت نام ارزش افزوده
  • معرفي سرويس
  • آپلود فايل ها
  • ارسال پيام هاي VAS
  • پشتيباني ۲۴ ساعته
  • پشتيباني تلفني در ساعات کاري شرکت
  • پشتيباني به صورت تيکت ۲۴ ساعته
  • شارژ آنلاين اعتبار (با تمامي کارت هاي بانک عضو شبکه شتاب)
  • اضافه کردن فيلدهاي نامحدود براي هر گروه از دفترچه تلفن
  • پيامک رايگان : ۲۵۰ پیامک
  • تعرفه پيامک با اپراتور ۵۰۰۰ (تومان): ۱۲.۳
  • تعرفه پيامک با اپراتور ۱۰۰۰ و ۳۰۰۰ (تومان) : ۱۵.۶
  • تعرفه پيامک با اپراتور ۲۰۰۰ دليوربيس (تومان): ۱۵.۶
  • تعرفه پيامک با اپراتور ۰۲۱ (تومان): ۱۵
  • تعرفه پيام صوتي (تومان): ۱۹.۵
  •  

طلایی

تومان ۴۰۰,۰۰۰ مادام العمر
  • ارسال پيامک به صورت تکي و گروهي
  • ارسال پيامک به صورت نظير به نظير و از فايل Excel
  • ارسال پيامک از دفترچه تلفن
  • ارسال پيامک با پيشوند نام و نام خانوادگي مخاطبين
  • ارسال پيامک هاي طولاني و با زبان هاي مختلف
  • ارسال پيامک منطقه بندي و کد پستي سراسر ايران
  • ارسال به شماره هاي ايرانسل به تفکيک شهر و استان
  • ارسال بر اساس رده سني و جنسيت
  • ارسال پيامک مشاغل شهر و شهرستان
  • ارسال کلمات کليدي
  • امکان ارسال ايميل انبوه
  • امکان ارسال پيام صوتي
  • تخمين هزينه ارسال قبل از ارسال نهايي
  • امکان دريافت گزارشات ارسالي ها و دريافتي ها
  • استفاده از پيام هاي پيش فرض (پيام هاي آماده)
  • زمانبندي و ارسال پيامک اتوماتيک در تاريخ و ساعت مشخص
  • امکان جلوگيري از ارسال به شماره هاي تکراري در گروه ها
  • بازگشت اعتبار پيامک هاي ناموفق
  • پاسخگوي خودکار به پيامک هاي دريافتي (پاسخ هوشمند و پارامتريک)
  • مديريت رويدادها (ارسال پيامک اتوماتيک تبريک ها، سالگرد و اخطاريه ها)
  • نظرسنجي و آمارگيري از طريق پيام کوتاه
  • صندوق انتقادات و پيشنهادات
  • برگزاري مسابقات و آزمون هاي مبتني بر پيامک
  • تعريف واحدهاي سازماني و مديريتي مبني بر همکار
  • خدمات وب سرويس (مديريت پاسخ از URL و مديريت Remote Database)
  • ارسال پيامک هاي دريافتي به موبايل و ايميل مديريت سيستم
  • ارسال پيامک و مديريت سامانه از طريق موبايل مديريت سيستم
  • ارسال پيامک کارت ويزيت - MMS - WAP
  • خدمات هوشمند (هشدار دهنده و Divert)
  • ثبت نام ارزش افزوده
  • معرفي سرويس
  • آپلود فايل ها
  • ارسال پيام هاي VAS
  • پشتيباني ۲۴ ساعته
  • پشتيباني تلفني در ساعات کاري شرکت
  • پشتيباني به صورت تيکت ۲۴ ساعته
  • شارژ آنلاين اعتبار (با تمامي کارت هاي بانک عضو شبکه شتاب)
  • اضافه کردن فيلدهاي نامحدود براي هر گروه از دفترچه تلفن
  • پيامک رايگان : ۲۵۰ پیامک
  • تعرفه پيامک با اپراتور ۵۰۰۰ (تومان): ۱۱.۳
  • تعرفه پيامک با اپراتور ۱۰۰۰ و ۳۰۰۰ (تومان): ۱۴.۲
  • تعرفه پيامک با اپراتور ۲۰۰۰ دليوربيس (تومان): ۱۴.۲
  • تعرفه پيامک با اپراتور ۰۲۱ (تومان): ۱۳.۱
  • تعرفه پيام صوتي (تومان): ۱۷.۹
  •